always and forever


har aldrig mått såhär bra i hela mitt liv, min älskling gör mig till världens lyckligaste! igår hade vi det mys. tände massa ljus i hela rummet & kramades & pussades, me like! sen åkte vi & köpte mat, sen fortsatte myset. åh, helt underbart!
fast nu har skrutten åkt för att jobba, blir så tomt då. vill ha han för mig själv, heeeeeladagen så vi bara kan mysa.
love you darling. ♥

idag är det måndag & skola igen. känns väl skönt på ett sätt, men ändå inte. men jag får glädja mig åt att det är lov nästa vecka, men då är det inte långt kvar till pat ska vara inne. hur nu det ska gå. blää!
nej, om man skulle ta & kolla på lite tv kanske! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0