beautiful day


Dagen började med en körlektion klockan 8:00, sen gick jag runt lite en stund, sen till skolan för att ha möte med Hans, vilket gick bra!
Efter det hade vi filosofi, vår enda lektion på ondagar, sköööönt! så slutade 11 idag :)

Runt två tog jag mig en promenix till Malin där vi kollade på tv och pratade lite.. gick sen hem i snöovädret, det var kallt vill jag lova!
Annars idag/kväll har jag myst massa med min älskling. var på badhuset förut och simmade, 30 längder ;) sen var det dags för OC, så de har vi kollat på och nu är de what about Brian.
Men nu ska jag gå till min älskling som ligger där i sängen och ser lika snygg ut som vanligt!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0