fredag



yeey, nu är det dags för helg igen. skönt! fast vi har ju iofs varit lediga torsdag & idag också, men de är alltid lika skönt med helg.

sitter hos min älskling nu, men han är på jobbet.. så det är helt tomt här utan honom :( ska skriva massa på pa idaga var det tänkt.
ska knalla ner på stan en sväng senare, sen tillbaka hit och fortsätta skriva!
Ikväll blir de spelkväll hos malin mde tjejerna. mysmys :)

igår var jag somsagt i kd heladagen, sen när jag kom hem kom älgen och hämtade upp mig vid maxi för att dra och träna. haha vi var bara 5 pers, jag, älgen, hennes mamma, berg och en till! men det gjorde inte så mycket eftersom det var första gången för mig.

saknar min babe. igår kollade vi på one tree hill & myste massa. always and forever baby, det är en sak som är säker ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0