i can't make it on my own,


nixpix, klarar mig inte utan min älskling, & alla underbara vänner!

igår var det söndag, och söndagar är lika med mysdag för mig och älsklingen. & igår blev det verkligen en mysdag :)
Tog mig en långpromenad hem till älsklingen runt 10, sen låg vi och myste jääättelänge.. så åkte vi hem till mig sen.
min goding är det vackraste och snällaste som finns. & på onsdag är det alla hjärtans dag, vilket ska bli mycket mysigt. bara vi kommer på nått vi ska hitta på, men de gör vi :) tihi! ♥

idag måste jag plugga en massa, har friskvårdsprov imorgon och har knappt börjat med det än. men men, älsklingen ska hjälpa mig sen!
annars idag blir det lugnt, massa bra på tv ikväll som måste ses!

& imorgon är det tacostajm med girlsen. ska bli trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0