i see you, you see me.


äntligen lov får man väl säga då, känns så underbart!
Fast det kommer bli en del plugga denna vecka :/

helgen då, i fredags vart det en hemmamyskväll med älsklingen, lika mysigt som vanligt :) goding!
Sen på lördagsförmiddagen var det kalas hos mig så jag & älsklingen var här och fikade oså..
sen på kvällen bar det av till sundbladh där jag, bejan, sara, jessica & sanna satt & förfestade :) sen blev det statt!

                                         
                                                                            
Vaknade upp på söndagsmorgonen på ett något annorlunda sätt, min goding är för söt ändå! haha.
sen blev det slappa slappa slappa mestadels av dagen.
tog bilen upp till donkan där vi köpte mat, åkte ut till skärgårn och satt i bilen & åt. jättemysigt!
Resten av kvällen blev också mysmysmys!

imorse skjutsade jag älsklingen till jobbet vid 7, så ska jag hämta han sen vid halv 4.
ska fixa mat så det finns klart när han kommer hem. min goding! nu ska bara nykeln fixas sen är de frittfram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0