information&layout


blä, tråkig lektion. men egentligen börjar vi om en timme, men fick börja tidigare.. skönt de, så man slipper sitta och vänta i en timme!


igår fick det bli en simtur med bejan. skönt skönt skönt! satte oss i bastun efteråt med ansiktsmask, så lite len och mjuk blev man efter! :) sen kom pappa & hämtade mig så åkte vi och handlade.
På kvällen blev det myspys med älsklingen framför tvn, aldrig fel. tur jag har min älskling som kan trösta mig. ihih, du är bäst :)

idag har jag körlektion, sen ska jag hem och fixa lite.. måste skriva lite på PA idag känner jag. & kolla lite på friskvården. men det vet man ju hur det kommer bli med det. ;)
sen ikväll får vi se vad det blir, vet inte riktigt än.. men det märks :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0