lääängtar


om jag gör. fysatan. vill att tiden ska gå fort nu & veckan ska ta slut. Hoppas bara den här veckan blir som jag vill, & nästa vecka också.

igår låg jag & älsklingen och pratade en massa, och kom fram till endel saker. jag hoppas hoppas hoppas att det blir som jag, vi, villl :) skulle vara så underbart!
vet att min älskling läser det här, så det får bli lite personligt till han ibland ;)
ååååh, de ska alltid vara vi. det här kommer bli bäst älskling! love you :)

sitter och har multimedia just nu. sååådär va, inte det roligate på dagen direkt! sitter med photoshop och ska göra ett kollage, booooring säger jag då!
sen har vi friskis, vattengympa idag, men kan ej vara med så det får bli en pomenix istället! men imorgon ska kanske jag & min älsk till badhuset & simma lite :)

back to photoshop. ZzZzZZzzZz! Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0