lovely day.


idag är det min & älsklingens halvårsdag. förstå vad tiden går fort. men det har varit det nästa halvåret i mitt liv. min älskling gör mig till världens lyckligaste :)
fick vakna upp bredvid snutten imorse, vilket är helt underbart.. sen låg vi bara och myste till klockan ett typ, då skjutsade jag mamma till jobbet.
ikväll ska det firas. älsklingen kommer hit efter att han har tränat.. så jag ska fixa iordning lite nu så det är fint när han kommer :)
always and forever baby ♥

igår blev det statt. först satt jag & emma hemma hos henne och drack lite.. sen gick vi vidare till ewe. efter det blev det en tur med pettan & marie i bilen sen vidare till statt! inte den roligaste kvällen där direkt, men det dög :) sen gick jag & älsklingen hem och sov. LOVE YOU!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0