tråk,


haha, imorse fick jag meddelande av bejan där hon hade panik över att hon försov sig.. men snäll som jag är tog jag vägen förbi och hämtade upp henne ;P

mm, dagen började bra med ett filosofiprov, INTE! fanns saker med som jag inte hade hört nångång, vilket kan bli liite svårt :P
men nu är det gjort iaf och kan läggas bakom en.. nu är det pat jag behöver oroa mig för. får ta tag i det på lovet!
efter provet drog vi ut på en liten tur, jag, bejan & elina :)

ikväll ska jag & älsklingen ha det mys. det kommer bli så underbart min skrutt. & nu ska vi bara fixa nyckel så är allt klart sen :) gpoooding!'

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Himla tur att jag har en personlig chaffis haha ;)

2007-02-24 @ 12:11:53
URL: http://mainstream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0