valentines day¬


igår var det alla hjärtansdag som nog alla redan vet  men. De spenaderades med min älskling, åt mat, tände ljus och bara myste! du är så underbar. och fick en jääättefin ros. tihi, love you! ♥

idag är vi lediga från skolan, och likaså imorgon.. så idag ska jag åka till kd med mor & bror. sen träna ikväll? beror på bejan om hon hänger med ;) & imorgon blir de mest av jobba med pa :(

saknar min skrutt jättemycket redan, har inte ens varit ifrån varandra 1 timme än.
älskar dig mest av allt. på söndag är det 6 månader. mmmh ♥



88888-195

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå klart jag ska med ;) Call me later!

2007-02-15 @ 09:39:06
URL: http://mainstream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0