Helg,


äntligen är helgen här och ett steg närmare söndag! för på söndag åker vi, älsklingen, jag & hans familj :)
Kommer bli toppen! åh, längtar så mycket så det är sjukt. vill bara ha söndag idag så vi kan åka snart!
känns skönt att slippa ha med massa läxor. de enda jag har att göra är PA, lite friskvård & sen ska kameran med så jag kan göra en liten presentation om min resa till idre i multimedian :) & bilder ska det tas, det kan jag lova!
åh, älskling, du är så bäst!

Idag måste jag börja packa lite, sen ska jag nog ta mig en lång & skön promenad. På kvällen blir det nog Let´s dance med tjejerna, blir en tidig kväll iaf för jag måste packa lite oså.

På lördag blir det ingen utgång eller jobb, utan det blir en hemmakväll med älsklingen. åker gansk tidigt på söndag så det gäller väl att vara utvilad :P

Nej, nu är de lunch :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0