kallt


skojar inte heller, fyfan! Skulle gå hem från skolan förut & kände hur mina ben blev stela och typ frös till is.
Men det är skönt att snön äntligen kommit. & det är väl bäst att vänja sig lite vid kylan, för på söndag åker vi! kommer bli helt underbart. en heel vecka med min älsklings plutt :)

Idag måste jag ta tag lite i PA, måste iaf försöka få lite mer skrivet i loggboken. den ska lämnas till Hans nåndag den här veckan eftersom jag inte är i skolan under hela nästa vecka. puh!
Så ska jag träffa min älskling också såklart.. finns massa bra på tv att mysa till idag. simpsons, outsiders, ett herransliv mm :)


Nej, nu ska jag fortsätta vara social. BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0