storm,


usch, det är verkligen storm ute. Kom precis från maxi, höll på att flyga bort på vägen hem!

imorse vaknade jag upp med min sötnos bredvid mig, mmm! finns inget bättre sätt att börja dagen på :) sötnosen ville sova länge idag, och det fick han. hehe goding! :)
Sen gjorde jag frukost åt honom, sen åkte vi till han. spelade fia och åt mat! annars har det varit en lugn dag, han skulle iväg och träna så då tog vi en sväng förbi mormor först. sen skjutsade han hem mig, och sen dess har jag inte sett den snyggingen! :(

Har sån fruktansvärd magvärk, vill bara börja gråta! finns inget värre än magvärk. så ikväll blir det en lugn hemmakväll framför tvn. inte fy skam det heller! imorgon blir en heldag med massa mys med älsklingen. LOVE YOU! ♥

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0