torsdag 18/1


Idag har de varit en kanon dag.. fast började med att älsklingen åkte ifrån mig när han skulle till jobbet, & det var ju inte så kul.. sen hade jag jätteont i magen i skolan så jag fick gå hem.
Sen åkte jag & Marcus till kd för att shoppa lite. Så gjorde jag teorin & KLARADE DEN! :D blev så gla så jag grät, fyfan! :)

Sen åkte jag till älsklingen, så var vi hos han en sväng, drog hem till mig sen till bowlingen för att bowla. hmms, vem vann då!? ;) mohha! älskar dig snuttis, 5 månder idag ♥
åååh, igår hade vi de så mysigt. Först kom han hem till mig efter jobbet, sen åkte vi till badhuset. Massa tända ljus och lugn musik. mm :) åkte hem och myste resten av kvällen sen med massa gottit.

imorgon ska jag ha körlektion, & fixa med massa annat. På kvällen ska jag träffa tjejerna & kolla på Let´s dance. :)

Sitter här hos älsklingen nu & nördar medan han ligger i sängen och bara ser snygg ut. så nu ska jag ta och krypa ner hos han :)

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0