you give me something


igår hade jag körlektion klockan 8 på morgonen, sen spenderades dagen med att skriva lite på PA & sådära. Sen körde jag en sväng med pappi. Gick sen hem till älsklingen.. myste en massa, as usual ;)
kollade massa på tv, och spelade spel. Och jag var faktiskt bäst, nästan. åh, har så kul med min goding. skrattar helatiden :) min bästissmurf ;)

Idag är en luuuugn dag. har varit ute på en promenad, ätit gröt med pappa och bara slappat! Ska snart äta lite mat, sen får vi se vad som händer.

Lite pics från nyår :)

                 

                 
                                                                                                                   
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0