alone

Varken hinner eller orkar sitta vid datorn nuförtiden.. vilket kan vara positivt :)

De senaste dagarna har inneburit jobb för min del, 06.00-17.00 i de senaste två dagarna, och imorgon blir de 06.00-18.00 minst, det kan bli senare.. vem vet!?

Igår blev de jobb till fem, sen direkt hem till älsklingen där de vankades tacos. innan och efter det bowlade vi på jeppes nya nintendo wii som han fick i födelsedagspresent. Och jag får erkänna att det är riktigit svårt att slå de där två proffsen. :P
Idag åkte han på arvika den pluttsisen och kommer inte hem förrens på söndag. Hur ska jag klara min? Han kom upp på lunchen idag iaf så jag fick pussa på han den sötisen. åh, saknar han redan.. ensamt kommer de bli inatt.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och invänta pussycat dolls :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0