ännu en vecka

Nu är snart ytterligare en jobbvecka slut och det är dags för helg, vilket ska bli så skönt!

I onsdags drog jag micke och macke och hälsade på jeppe och örjan. Där bjöds de på pizza och film. myspys :) Och igår drog jag hem till Berg runt 7 tiden för att träffa alla tjejer (Berg, Petra, Sara, älgen och madde). Där var der framdukat med både det ena och de andra; kladdkaka, marängswish, paj, vindruvor och cips. Runt halv 11 tiden cuklade jag hem i regnet och resten av kvällen kollade jag på film :)

Efter jobbet idag ska jag och älsklingen åka till kd för att handla. äntligen! Efter det blir det bowling och massa mys. Har fått låna marcus lägenhet till imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0