JOBB JOBB JOBB

Just för tillfället känns det som om jag bodde på jobbet. Blir att jobba 6.00 till ca 15.30 varje dag. puuh! Mina två första veckor på anovo resulterade i 10 timmar övertid + 6 timmar ena lördagen. Men vad gör man inte för pengar?

Idag, bara helt plötsligt sådär, så drog mamma och pappa iväg med bilen. Ringde på lunchen för att prata lite med dom så var de i falköping. Trodde de skulle åka ikväll så jag skulle hinna krama dom lite, men icke. Och svaret man får när man frågar hur länge de tänkt vara borta är "kanske torsdag, fredag.. vet inte. Vi har ju 3 veckors semester kvar så man vet aldrig." Hallå, vad blir de? De är bra knasiga de där två.

Känner mig lite hängig idag, tror jag börjar bli sjuk. Inte så konstigt iofs när de är sviinkallt på jobbet. Men imorgon är jag där igen, 06.00 ;)
Nej, nu ska jag tillbaka till filmen. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0