Veckan som varit

Nu var det ett tag sen jag ägnade lite tid åt bloggen, men tiden räcker inte till.


I onsdags var det min och älsklingen dag. Firade med att ge oss iväg från anovo på lunchen för att gå ut och äta lite gottit. Jobbade dock kväll, så var inte hemma förrens strax efter 8.. hade så dåligt samvete för de. Men kvällen slutade hur bra som helst. När jag kom hem höll Carina på med maten och till efterrätt fick vi blåbärspaj :)

Fredagen blev en hemmakväll med grillning, drinkar och massa yatzy med mamma pappa marcus och micke. mysmysmysmys!
I lördags blev vi tjejer bjudna hem till vårat födelsedagsbarn mimmi. Det bjöds på SUPERGODA hamburgade lagade av mimmis far. Sen blev de massa frukt och tilltugg. Det blev en kanontrevlig kväll. Sen bar det av ner till mastis på cykeln med kimpan ;)

Idag ska jag marcus och micke hem till farmor och fika lite oså. Men innan det blir de handling mm.
Dags att fortsätta jobba.

CIOA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0