lång gårdag

Gårdagen blev mycket lång. Åkte från skolan klockan sju för att börja våran resa till sthlm för en heldag! Först mötte vi upp madde och berg som redan var i sthlm, så gick vi vidare för att ta oss något att äta. Efter det blev det en guidad tur på riksdagen, kanske inte såå jättekul med.
Blev även lite shopping, jag som egentligen inte skulle, behöver verkligen spara pengar!

Dödsdansen har jag inga kommentarer om. Det blev endel nickningar då ögongen inte orkade längre.. sov mig egentligen nästintill hela teatern. Men sen, efter fyra timmars teater, fick vi äntligen åka hem! Hemkomst runt tre, då var det skönt att lägga sig i sängen bredvid älsklingen vill jag lova.

Ikväll är det fest som gäller. Ska till wikkan vid sju för att äta tacos och fira våran lilla 18åring, kommer bli super!
Synd bara att jag inte kommeer hinna träffa älsklingen något idag :/


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0