redan fredag

Veckorna går ju så fruktansvärt fort när man jobbar. Känns inte som jag hinner med mycket mer än jobb juste nu. Börjar 6 och slutar ca 4 varje dag & det tar på kafterna vill jag lova.

Imåndags jobbade jag till sex så efter det hade jag mys med min älskling, sen i tisdags blev det örebro med marcus mamma och micke direkt efter jobber. Köpte dock ingenting, men hittade en riktigt skön säng jag vill ha! :)
Marcus åandrasidan köpte en hel del grejer till sin lägenhet. VILL OCKSÅ FLYTTA!

Känner att sjukan börjar komma ikapp mig. Har ont i halsen och början till feber :/ Ska lägga mig och ta de lugnt i sängen en stund så jag kan försöka följa med mina flickor till mastis och äta senare :) Får se hur jag mår!

LOVE ♥

image237

uhlalalala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0