the time of my life (Studenten, Balen, Anovo)


Fredagen den 15/6 var det dags för studenten. Det började hos Adam vid sju med champagnefrukost vilket var mycket trevligt. Efter nån timme sådär så drog vi oss mot skolan för att ta kort! Sen blev det mingling i skolan, men jag & petra drog hem till henne för att dra i oss några cider. Sen var det dags för aulan och utgång. blev helt överlycklig när jag kom ut från skolan och såg min älskling och hela min släkt.

Kvällen bjöd på både det ena och det andra, men det blev hursomhelt helt underbart! Tack alla för de fina presenterna jag fick. de var jättefina allaihopa. Av mina söta små vänninor fick jag ett jäättefint halsband och örhängen, sen fick jag en móbil av min snuttsis och en dator av mor och far! :)

Lördagen  var även den helt underbar. åkte upp till emma runt 10-11 för att fixa frillan till balen. & jag blev supernöjd med den. Balen var helt underbart kul. Sen på kvälllen när jag skulle hem regnade det, och min snuttsis hade stått i regnet och väntat på min över en timma, det kallar jag kärlek! Sen blev det en taxi hem för massa mys! :) Söndagen fick bli rätt så lugn. Hade ingen röst kvar så det fick bli att spara på den. hehe

I måndags var det första dagen på anovo, vilket var ganska kul, men det är ju pengar trotsallt :)

Idag var det midsommar och det firades hemma hos abul med hela gänget. Massa mat och andra gottigheter fanns på plats. och även en massa bra musik! Men jag saknar såklart min älskling som just nu befinner sig neråt i landet och inte vill svara i telefon, den gosisen!

Nattinatti! PUSS
Nej, nu ska jag gå och sova utan min snuttsis som är på västis! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0