LOVE


Redan ny veckan, puuh! imorgon ska pa vara inlämnat, hur nu de ska gå?
får sitta med det hela kvällen nu vilket inte riktigt var tanken.

Helgen då,

i fredags tog jag mig en hemmakväll då jag jobbade med pa och kollade let´s dance. senare på kvällen åkte jag för att hämta älsklingen och sepand som var på biljarden! när vi kom hem kröp vi ner, jag och älsklingen, för att sova. men det slutade med att vi spelade tony hawk.

lördagen började med att jag gick ut på en promenad medan älsklingen låg kvar hemma och sov.
När jag kom hem var det dags att packa för att flytta tillbaka till älsklingen.
angelica, morgan och lilla nathalie kom förbi hemma och tog en fika också. :)
På kvällen åkte jag, micke och beppe först till maxi för att köpa vindruvor,
dipp och lite annat smått & gott.. sen vidare för att hyra film och köpa pizza!
madagaskar fick det bli.. skitrolig! Kvällen var helt toppen, med underbart sällskap!

igår tog vi det mest bara lugnt, vilket var riktigt skönt! Det var våran 7 månaders dag igår så vi låg och myste hela dagen ♥
det blev endel tony hawk spelade då med, börjar bli lite bättre iaf ;)
Sen på kvällen kollade vi filmen på 4an :)

idag drog jag & älsklingen oss iväg på äventyr. örebro blev det. Först var på vi IKEA och handlade lite, sen vidare till marieberg! hittade lite småsaker, så det var allt bra :)
älskar min pruttis mest av allt i hela världen. det ska alltid vara vi! ♥

Men nu ska jag sätta igång med pa :/
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0