my baby


Helgen änsålänge har varit helt underbar!
i fredags satt jag här hemma och pysslade lite med småsaker, så kom den underbara överaskningen. älsklingen ville åka hem på luchen och äta.. så jag satte igång med maten så den var klar när han kom :)
åh, så mysigt!
Sen på fredagskvällen blev det mys.. mamma skulle egentligen gjort hamburgare till oss,
men det slutade med att vi fick åka och köpa pizza! resten av kvällen ägnade vi oss åt mys och let's dance :)

imorse vid 9 tiden bar det av mot karlstad, jag & älsklingen tog oss en heldag tillsammans :)
lika mysigt och roligt varje gång man gör något tillsammans.
Hittade lite smått&gott.. men som vanligt var det älsklingen som hittade mest! ;)
men nu ska jag börja packa väskan! ihih

KYSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0