:P


Var ett tag sen jag skrev nu eftersom min dator saknar internet hemma förtillfället.

i onsdags var det dags för klassen att ha en liten "ferre". Började kvällen hemma hos sara. Jag, berg, madde, petra, älgen och sara. Sen begav vi oss vidare mot mastis dit resten av klassen sen kom!
Efter att vi gjort mastis, gick vi vidare mot billen :) mycket trevlig kväll!
Sen kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte hem och myste.

igår var vi lediga från skolan, vilket var mycket skönt! skulle passa på att jobba med pat, men.. de blev inte riktigt så. Fick bli en mysdag istället. köpte mig även en balklänning igår, så nu är det fixat!

idag ska jag bara ta de lugnt. älsklingen kommer och hämtar mig sen när jag slutar så ska vi hem och äta. & imorgon ska vi ha mysis med beppe. ihih film, och massa annat! :)

Söndag 18/3 är de min och älsklingens 7 månadersdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0