such great heights


Solen skiner även idag och det är riktigt varmt på min balkong där ja sitter just nu.
Blev ingen skola för mig idag. Mensvärk + halsont känns inte så kul att ha i skolan direkt, så de blir en lugn dag hemma istället.
har städat hela mitt rum, garderob och möblerat om lite. Skönt att få bort endel kläder så man kan
fylla på med nya.

Helgen blev toppen.
Fredagen spenderades med älsklingen. Let´s dance & lite gottgott. mysmysmys!
i lördagsmorse skulle älsklingen iväg och jobba klockan 7, så då åkte jag hem till mig.
åkte till kd en sväng, själV! haha, trodde aldrig jag skulle hitta.. men de gjorde jag :)

På kvällen blev de förfest hos emma med tjejerna, sen statt! Ganska så lyckadkväll. men förfesterna ätr alltid bäst!


love my baby. du är så underbar! PUSS


The postal service - Such great heights.mp3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh, I love that soong ;)
Krya på dig, honey!

2007-03-26 @ 16:33:13
Postat av: Johanna

ohh, I love that soong ;)
Krya på dig, honey!

2007-03-26 @ 16:37:05
URL: http://mainstream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0