the one i love,


denna vecka har jag bott hos min lilla älskling. så underbart att få vara hemma när han kommer från jobbet..
men nu får de bli tvärtom, så han får ligga och vänta tills jag kommer från skolan!
Veckan har gått mycket fort, som vanligt. har haft myskväll med älsklingen typ varjakväll vilker är de bästa som finns.

igår hade vi myskväll framför let´s dance med carina & lille beppe. efter det hade vi de mysigt, och då menar jag verkligen mysigt! ♥

Och idag var vi och kollade när lille beppe spelade innebandy.. jätteduktigt var de, vann med 13-3 :)
sen åkte vi hem och slappade. och sen fick vi hemmagjord pizza som var jättegod!
annars ikväll har malin, sundbladh, berg och petra varit här och förfestat.. sen åkte de till kga
och jag stannade hemma, så nu sitter jag här själv! hehe.

älskar min baby mest av allt. om jag får bestämma så ska det alltid vara du&jag!
finns ingen människa som är så go, snäll& söt som du. Och det bästa av allt är att du är min & du är så omtänksam! kommer alltid att älska dig min sötnos!  always and forever! ♥





image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0