wOoOOoow


redan fredag, och veckan har gått superfort, som vanligt!

igår var det en seg dag i kd med skolan. var på universitetet och kollade runt, ingenting att ha direkt.
kom inte hem därifrån förrens 3.. då knallade jag hem till snutten för att vänta på att han skulle sluta så vi kunde gå och träna.
efter träningen hade jag tänkt att jag skulle råplugga,
men somvanligt blir ingenting som man tänkt sig.
slutade med att jag pluggade en stund, men sen var det alldeles för mycket bra på tvn
för att böckerna skulle locka mera.
så nu sitter jag här, och försöker plugga iaf. men det gå ju som de går också.
hehe, får hoppas på de bästa sen iaf :)

idag vill jag bara ta de lugnt och inte göra något speciallt, så jag har tänkt att vara hemma & kolla let´s dance.
imorgon, så tråkig som jag är, måste jag skriva lite på pa eftersom det ska vara klart nästa vecka, enligt min handledare. men alla säger olika?
äsch, kan vara skönt att få det klart nångång så man slipper oroa sig för de.
annars på lördag blir det nog till att festa :)

saknar min pluttiskrutt. älskar dig mest av allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0