yeey!


Helgen har varit kanon.
i fredags blev det mys med älsklingen, & på lördagen blev det kd :)
Sen på lördagskvällen åkte jag hem till malin för att hämta upp henne & sen vidare till anton. först var det bara vi tre, satt och åt massa gottiga saker.. sen kom resten av folket.
Runt halv elva skjutsade jag & malin nisse, danne, lukas & lindberg till karlskoga.. ringde mimmi också så hon fick hänga med i min bil för jag ville inte åka själv hem ;)
sen åkte jag & hämtade älsklingen på statt, sen blev det mys!
 
denna vecka bor jag hos min älskling. så igår åkte jag dit med alla mina kläder, det blev endel jag tog med mig med skitsamma! haha.
sen blev det en promenix sen åkte vi och köpte vindruvor. mmmh :)  sen på kvällen bjöds det på taaaaaacos :d

älskar min plutt mest av allt. ikväll ska det bli mys med film oså :) tiih!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0