Grey's anatomy


Denna vecka kommer gå riktigt fort känner jag på mig.. det är liksom redan onsdag! Idag går vi kort dag, slutar 11, så då ska jag hem och plugga en hel del! vill bara bli klart med allt så jag slipper det i helgen och nästa vecka.

Igår var vi uppe på björkis och kikade när lillen spelade klasskampen, och kallt var det kan jag lova.. så när det var klart åkte vi hem och la oss under ett x atal filtar, mys! Kvällen blev lugn med mycket tv-tittande vilket kan vara riktigt skönt. :)

Fick panik imorse när jag vaknade och såg att älsklingen inte låg kvar bredvid mig.. trodde han hade åkt till jobbet utan att säga hej då, men så var icke fallet. den lilla snutten hade bara gått ner för att äta frukost, och kom sen upp igen så jag fick mig några pussar. aaaw, den gosisen :)

Nej nu ska jag kolla tv! ciaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0