Helgen

Helgen har varit super, som alltid när man umgås med de bästa!

I fredags blev de mys på mastis med tjejerna. Massa prat och skratt bjöd kvällen på, sen kom abel niklas och jari och joinade oss. Efter mastis blev det donkan för mig, kim, malin och sundbladh. Även där bjöds det på endel goda skratt :)

Men hegens höjdpunkt var ändå lördagen då det vaknades klassfest hos mangan! Huuur kul som helst.. mycket lyckad förfest må jag säga. Började med att johanna och Petra kom och hämtade mig så drog vi och köpte en blomma till magnus, sen vidare till petra där vi gjorde oss iordning. Sen skjutsade mamma iväg oss till bejan, för att senare knalla vidare till magnus! bilderna kommer upp idag, förhoppningsvis :p
Senare på kvällen drog vi ner till ankaret där vi träffade på sara och sara :)

Söndagen var aningen seg kan man väl säga. Sov hos älsklingen men fick dra hem en sväng på morgonen för att ge mamma sig morsdagpresent som hon blev mycket glad för :) Sen tillbaka till älsklingen för att bara mysa och ta det lugnt! Runt 3-4 vankades det 85-årskalas, mickes gammelmorfar tror jag det var. suuuuper goa människor, otroligt pigga för att vara i den åldern :) Efter det blev det mys i soffan med mackor mm med jeppe, markus och carina, hihi. vi avslutade det hela med en omgång 500 som jeppe vann :) hehe.

älskar min skruttis och alla goa vänner mest av allt i hela världen. utan er vore det inte desamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0