life is beautiful


Idag är det endast 1 månad kvar till studenten, plus att jag har namnsdag idag! Grattis till mig!!

Nu är mimmi hemkommen från utlandet, och sundbladh har rest iväg. & snart är det malla ballas tur som åker iväg på torsdag. lyllo dom! Så imorgon ska vi samla gänget och ha de mysgt :)
Vill också utomlands, om ändå ekonomin tillät så.

På fredag är det klassfest med grillning och brännboll som gäller. kommer bli great! Jag och älsklingen har 9 månader då, men vi tänkte fira det på torsdagen istället då vi även ska kolla på jeppe när han spelar fotboll, tror jag..

Sitter och kollade på simpan, men ögonen slutar inte dra sig mot älsklingen som ligger och sover så sött! aww, min babe är trött efter en dag på jobbet, vilket jag förstår!
Men ikväll är det vi som ska mysa, måste ta igen allt vi missat när han var borta :)
Love it!



youth Group - Daisy chains.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0