regn, regn och åter regn.


Helgen har varit lugn, mycket lugn.

I fredags var jag först på urnsättning, vilket var jättefint,
och gravstenen morfar fick var även den jättefin. Sen bar det av till mormor där vi blev kvar ett par timmar,
så när jag kom hem var jag trött & sliten så det blev en hemma kväll!

Lördagen blev en riktigt mysdag med älsklingen. Åkte först ut till skärgårn så jag fick bada, och
fyfan vad de var kallt! inget att rekommendera..
Flög upp ur vatten och älsklingen stod beredd med handuken. min snuttis :)
sen åkte vi hem och åt köttfärsås.
Kvällen blev även den mysig, kollade på tv och spelade
500 med jeppe. & jag vann! :D

Idag åkte älsklingen ifrån mig. men han kommer hem imorgon som tur är :) så idag har jag städat och möblerat om i mitt rum. blev väl sådär, men skönt med lite ändring iaf :)

Nej, nu ska jag ta mig en promenad innan Wallander! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0