shine on


Sitter och inväntar min snuttis som snart ska komma till mig! Regner öser ner som vanligt, och det tycks aldrig sluta regna. Sundbladh och jag hade tänkt ta oss en skärgårdspromenad idag, men den ser ut att bli inställd, pga. regnet :(
Annars idag händer det inte mycket kan jag tänka mig. Har dock en del att plugga och se på tv, så det får väl bli min dag de. Men först ska jag mysa med min pluttis.

Nu är det verkligen inte länge kvar i skolan, ujujuj! Ska bli så skönt agtt slippa skolan, men inte alla underbara människor. Alla kommer försvinna åt varsinna håll, vilket skrömmer mig ibland. vet dock inte vart jag själv ska ta vägen, men det märkt. Tiden får visa!

Pappsis ropade på mig nu, så det är bäst jag går ner. Kan gissa på att det är fika dags. mmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0