smile

Sitter i datasalen och försöker bli klar med ekonomin som ska in denna vecka. skulle vara skönt att bli klar med allt skolarbete idag så man slipper tänka på det sen.

På torsdag drar vi till sthlm, vilket jag längtar grymt mycket till! Men inte nog med det, helgen är också ganska efterlängtad.. då blir det fest fest fest. men måste ju hinna med lite mys med älsklingen emellanåt.

Igår blev det en plugg dag, sen iväg ut till ölme med älgen, berg och madde för att kolla studentvagnen och det såg ut att bli kanon så det känns skönt. Sen kom älsklingen efter att han hade sovit den tröttisen :) Blev en del mys och kortspel. På kvällen runt 10 tog vi oss en springtur och det var huuuur skönt som helst. måste göras om :)

usch, hade biptest på friskisen idag.. gick bättre än förra gången iaf vilket jag absolut inte trodde det skulle göra. men dock hade jag glömt medicinen hemma, men det gick ändå. Får tacka bejan som hjälpte mig :)

Nej, nu ska jag jobba vidare. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0