Sp3c shalala la la!!

Igår var det klassfest utan dess like! Förfest hos Markus som öppnade sina dörrar för resten av klassen. Där blev de mys med "Jag har aldrig", massa sång och dans! Vilken klass vi är ändå!
Sen bar det av mot ankaret där det blev karaoke osv. När jag kände att jag hade gjort mitt på ankaret kom älsklingen & mötte mig så gick vi hem och sov! mm mm mm.

Imorse hade vi loppis, vilket gick förväntansfullt bra! Var tyvärr inte kvar till slutet eftersom jag skulle på kalas, sorry brudar. men ni skötte det ju så fint ändå ;)
annars idag har jag inte gjort mycket, slappat för de mesta! Var och hämtade emma pemma och två andra från hennes klass i kga vid 2, sen blev de statoil mm.

Goooodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0