tisdag


Även denna dag ser trist och grå ut, men får hoppas att det kan få komma fram lite solsken under dagen. Men det var man ju hur de kommeer bli med det!

Igår regnade och regnade de. boooring! älkslingen kom till mig en sväng och myste, åt och spelade 500. sen skulle han iväg och träna fotboll så duktig som han är :)
Körde sen hem bilen till han och la mig för att invänta hans hemkomst, och då blev de mys igen! tihi.

Idag ska jag hem och städa efter skolan, sen laga mat och senare hem till älsklingen. Måste låna hans dator en sväng också för att skriva klart lite grejer, inte långt kvar i skolan nu så det sista måste in snart!
Sen blir de klasskampen, ska kolla när lilla beppe spelar :)
Kommer bli en stressig dag!! puuuuh!


älskar min skruttis mest av allt. Finns ingen så go och bra som du. du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0