wiklund 18 år

Idag fyller våran lilla pingla 18 år, ÄNTLIGEN! Så nästa helg blir det att fira som bara den, men även i helgen då vi ska till mastis imorgon och ta oss ett glas.

88888-216

Igår var det meningen att jag skulle sitta och plugga hela dagen, meeen.. det slutade med att jag ställde mig och börja baka, städa rummet mm. sen vid 5 mötte jag brudarna på stan för att ta oss en fika. Kvällen avslutades hos zundis där vi gjorde iordning massa bilder på våran snygging (wiklund). Fick oss även en massa skratt åt b.la. massa gamla, men även nya kort. Ja, zundis är inte dålig på att ragga på krogen.. får alltid de snyggaste. Eller vad säger du zundis? ;)

älskar mina tjejer så fruktansvärt mycket, skulle aldrig klara mig utan er! & inte utan min älskling heller såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0