I will always be with you¬

Hur skulle jag klara mig utan min älskling? ärligt talat så skulle jag aldrig klara mig utan honom. Han gör varje dag till den bästa, han får mig alltid att le vad det än är. Så underbar är han! Varje dag hjälper han mig med allt det svåra, utan att ens veta om det. Du gör allting värt älskling. Ibland förstår jag inte hur han klarar av allt.. att alltid vara så go och glad, utan problem. "de löser sig" - som han brukar säga. Vad skulle man inte göra för att vara som honom? Jag skulle iallafall göra allt!

Att somna i hans famn och vakna upp i samma position är helt underbart, ibland när jag vaknar på morgonen kan jag ligga och le en stund och verkligen känna mig som världens lyckligaste, vilket jag också är. Att få ha alla vänner, familj och pojkvän vid sin sida varje dag är en gåva. Ni betyder så undrbart mycket för mig så ni vet inte. TACK!

Imorgon har jag och älsklingen varit tillsammans i 15 månader, och de ska firas.. men vi har ännu inte kommit på hur. En rejäl mysdag kanske? Skulle inte sitta fel de inte.
Älskar dig mer än livet gubben, skulle kunna dö för dig! Du gör mig till världens lyckligaste. Always and forever ♥


There are six BILLION people in the world, more or less ..
and it makes me feel quite small, but you're the one I love the most of all..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0