SNÖÖÖ!

Äntligen har snön kommit till vårt vackra landskap, dock kommer det nog inte vara länge eftersom de inte ens lägger sig på marken. Men ändå, det är så mysigt att kolla ut genom fönstret och se snön falla ner. mmm :)

Om sisådär 3 timmar tar jag långhelg. Ska bli så underbart skönt att vila ut lite.. Den senast tiden har min kropp varit så slut, och min mage har inte mått så bra. usch! Har fortfarande ont och mår illa, och feber känns de som jag har fått! Ska hem och vila efter jobbet är de tänkt och se om magen min blir ngt bättre, vilket jag innerligt hoppas.

På måndag åker vi iväg på kryssning jag, micke, mamma och pappa. Kommer bli hur mysigt som hellst. En liten förlovningspresent från de, så gulliga :) Så jag är inte tillbaka på jobbet förrens på onsag, yeey!

Nej, hejdå för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0