underbart

Igår kväll runt nio tiden var vi tillbaka i krillehöla efter våran lilla tripp :) Kryssningen var helt underbar med de bästa människorna man kan tänka sig, mamma, pappa & micke (minus marcus)
Även fast det bara var pensionärer med på resan så blev den inte direkt lugn.. Massa mat, drinkar, dans och skratt vilker var precis vad jag behövde!

När man fått vara med sina föräldrar igen, som man inte träffar alls lika ofta nu när man flyttat, så märker men sen hur mycket de verkligen betyder för en och hur mycker man saknar och älskar dem. Mina föräldrar slår allt, det finns inga underbarare människor än de. Allt verkar så lätt för de, och de skrattar och är glada hela tiden. åh, vad jag saknar de! Men som tur är har jag en liten ung herre här med mig som får saknaden att tona ner sig en smula. Utan min älskling vore jag ingenting! Älskar dig gosis.

Nu väntar jag på att micke ska pallra sig ut från duschen så vi kan lägga oss i vår underbart sköna säng och bara mysa. mm :)


image258

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0