efterlängtad helg

som alltid. Visst att veckorna går väldigt fort, men man kan aldrig sluta längta efter helg. Blir dock en väldigt lugn helg, såsom de senaste helgerna sett ut, men nästa helg blir de INTE lungt :)

Idag blev de träning direkt efter jobbet, sen mys med älsklingen.. vilade en sväng och åkte sen iväg för att köpa mat. Blev en kycklingsallad, mumma! Nu har vi precis dragit i oss vår mat och jag har duschat.. väntar på att idol ska börja. Imorgon ska vi och hälsa på lilla farmor, och på kvällen ska vi kolla in sannas lägenhet :)

Den 1 novermber är det min och älsklingens tur att flytta. Can´t wait! förhoppningsvis kan det även bli lite tidigare. yeeey! älskar min snuttis mest av allt. :) Nu ska jag mysa med han så, heeejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0