LIVET ÄR EN GÅTA,

OCH DU ÄR GÅTANS SVAR!

Finns det någon bättre människa än min gos? - Skulle inte tro de! såklart är alla mina underbara vänner & familj guld värda, men älsklingen får en extra guldstjärna i kanten!

Idag är det våran dag, 1 år och 2 månader.. att tiden gått så fort ändå. Men, resten av mitt liv ska jag spendera med min älskling :) Hur ska detta firas då? - Jo, håll i hatten folk. På lunchen ska vi åka ner till statoil för att köpa mos & korv, haha. Men direkt efter jobbet blir det IKEA för att inhandla massa nya saker till lägenheten, och vi ska även börja flytta in massa möbler idah. ååh, vill att klockan ska bli halv 3 nu, nu NU!

Igår efter jobbet drog jag direkt till badhuset för att simma. Åh så skönt de var & super mysigt! Efter det mötte jag upp mamma på maxi, handlade lite inför kvällen.. Fixade iordning kvällsmat framför tvn med massa tända ljus, så när älsklingen kom blev de massa mys! gosnos :)

älskar dig nu & föralltid, ingenting ska komma emellan oss. always and forever darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0