MY STAR


Puuh, idag har jag varit duktig. Direkt efter jobbet drog jag till galaxen och tränade någon timma. Okej, kan väl erkänna att jag inte låg i hårdträning direkt.. men skönt vare! Efter det kikade jag runt på stan, och sötte sen på lilla musen! Alltid lika kul att träffa dig. tittade in hos sanna en sväng också. :)
Ikväll blir de lugnt. Sitter hos älsklingen som duscha nu.. har precis ätit mackor och ska sen åka hem till mig. Måste börja packa lite mera nu så jag slipper de sen. åh, längtar såå!


På fredag har sanna & börjta sin inflyttningsfest. kommer bli great, och förhoppningsvis kommer alla tjejer vara samlade.. och KIM VARA HEMMA! Håller tummarna. miss yoou darl!


LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, ska ni flytta ihop ? gud vad skoj ! lycka till med allt. manga kramar

2007-10-15 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0