read my mind

Återigen har jag fastnart i The killers träsket, men de gör mig absolut ingentinge! I love it!

Idag direkt efter jobbet åkte älsklingen och jag ner på stan för att prata över en fika. mycket trevligt, som vanligt med min gos. Sen knallade vi runt en sväng på stan, han köpte sig marknadsnougat och skildes vi åt. Han skulle iväg på badminton och jag till galaxen. Träningen idag kommer ge träningsvärk, de känner jag de. Men de ska kännas, annars är de bara onödigt!
Nu sitter jag här hemma, väntar på att micke ska komma hem någongång. måååste få prata juu. Men snart kommer han hem hoppas jag :) Ikväll är de grey´s, vilket inte får missas! no no no !

Nu ska jag ner och göra min far sällskap och höra lite hur de var med stackars farmor som ligger på sjukan efter sin operation!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0