söndag


Redan söndag och denna helg har gått lika fort som alla andra.

Fredagen blev det myskväll med älsklingen som gällde. Sen på lördagen kom Malin, wiklund och sara hem på en myskväll. Så denna helg har varit lugnare än lugnast.. vilket även det kan vara skönt! Men jag måste erkänna att jag faktiskt är lite partysugen, så nästa helg hoppas jag på lite fest.

Idag vaknade jag lika tidigt som vanligt. Lite träligt med tanke på att det är helg, men vad ska man göra liksom..  Skönt att komma upp tidigt så kan man passa på att fixa med lite grejer innan älsklingen vaknar. Låg och tjatade massa med honom inatt, haha stackarn. Han som var så trött fick ligga och lyssna på allt mitt tjat in mot småtimmarna.. käääärlek! :)
Var bort till marcus på fika förut, dock inte han som fixat fikat men ändå. Mormor, farmor och jonte var också där för att checka in lägenheten. Imorgon ska lilla farmor opereras, så man får hålla tummarna.

Nu ska jag försöka mysa med älsklingen, om han kan slita sig från tv-spelet villsäga.. men jag har mina knep ;)

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0