START ME UP

Dagen började med en promenix medan älsklingen låg och sussade så sött. Sen fick han allt göra frukost åt mig, så åt och kollade på 8 mile. mys de! Sen åkte vi iväg till mio för att kika lite. Inga dåligt priser de har de, uuh!
Till helgen hoppas jag att de kan bli en tripp till IKEA för att inlandla en ny säng och massa annat skojigt :)
Efter mio åkte vi iallafall upp till sjukan för att hälsa på lilla farmor som är nyopererad. Åh gud vad hon gillar micke. Nyper honom i kinderna och kramar om honom, tror nog hon är lite avundsjuk på mig ändå.. skulle jag vara om jag vore henne ;)

Ikväll har vi varit och hälsat på sanna i nya lägenheten. Jättemysigt har de fått de :) Kollade på tv och  spelade Fia med knuff, men jag förlorade. men vad gör de om 100 år? ingen dålig förlorare jag inte! När sanna skulle skjutsa iväg linde till jobbet cyklade jag och malin hemma till henne, sen kom wiklund. En riktig mysdag/kväll. underbart!

Nu ska jag fixa undan lite grejer så älsklingen inte snubblar alltförmycket när han kommer hem inatt, den lite sviraren. LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0