you mean everything

Idag fick jag ett mail av min snutteplutt på jobbet där de stog att han var så trött och less på att jobbs just då.. så jag föreslog att vi skulle åka hem på lunchen och äta.. vilket han nappade på direkt. gosis :) När jag kom tillbaka ringde mamma och berättade en kanonnyhet, då blev jag glad och den sista timmen på jobbet bara flög iväg. TACK MAMMI!

Nu har jag precis plockat iordning på mitt rum lite, men bara lite. Jag och älsklis kom på den strolande idén om att  åka til badhuset och simma förut, så vid halv 7 var vi på plats. Simmande dock bara 34 längder, gubben min ville inte ha träningsvärk till imorgon då han ska på kick'n box. hehe :)
Annar idag har jag inte gjort så mycket. Direkt efter jobbet åkte vi ner till banken för att fixa ett nytt kort, eftersom bankomaten tog mitt igår :/ Sen åkte vi hem och älsklingen ville sova så jag passade på att ta mig en promenad.

Igår kom mammi och hämtade mig direkt efter jobber. Drog iväg till kd för att strosa runt på IKEA och bergvik. Hittade såklart massa grejer på IKEA, som alltid, men den här gången försökte jag hålla i pengarna lite och köpte därför inte en massa onödiga saker. Men det blev några grytor, och såklart toblerone - till micke och jeppe. När jag skulle ta ut pengar på IKEA tog bankomaten mitt kort, så jag stog där som ett fån och bara kollade på bankomaten.. blää. Men som tur var var ju mamma med så hon betalde. :)

Nu ska jag se på tv och bara mysa till de med mig själv, fixa matlåda till imorgon och lite kvällsmat. mumus, nu kurrar de i kistan ;)

Micke - Du betyder allt för mig. Skulle aldrig i hela mitt liv klara mig utan dig, du ÄR mitt liv. Det kommer alltid vara du och jag, det tvivlar jag inte en sekund på. Älskar dig mest av allt, nu och föralltid gubben. Always and forever. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0