Brothers & sisters

Igår blev de uppstigning tidigt. Går verkligen inte att sova på morgonen eftersom man är så van vid att gå upp tidigt på veckodagarna.. fast det är ju inte alla som har problem med det direkt, älskling? ;)

Efter min morgon promenad blev det en dusch sen frukost på säng åt älsklingen som hade namnsdag, och massa mys på de. mmmh! Sen blev de en tripp ner till våran kära stad för att inhandla ett par nya strumpbyxor och lite annat. Åkte hem till baby en stund, sen skjutsade han hem mig. Käkade lite mat och började göra mig iordning inför kvällen. Vid 5 tiden åkte jag och hämtade malin, hon skulle hjälpa mig lite med håret oså. Sen skjutsade mamma iväg oss till emma där förfesten skulle äga rum. Så kul att nästan alla kunde vara med eftersom det är sista helgen kim är hemma med oss. Imorgon flyttar hon till Göteborg, kommer bli tomt utan dig men det är ju inte mer än 2 timmar härifrån så oss slipper du inte så lätt inte ;)
Kvällen igår blev både bra och konstig ;d

Idag är de lite slitit så jag och baby har legat i sängen hela tiden, och gör de fortfarande ;P Blir lugnt idag, kanske en solning senare.

LOVE MY BABE, du är de bästa som finns. ♥


image247

aaaw, så söt katt. Snart kommer även jag äga en katt, hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0