Devil in Jersey city

Vissa dagar kan man känna sig sådär tom, och inte riktigt veta vad man ska göra eller känna. Man orkar helt enkelt inte ens känna efter. Jag tror jag har en sån dag idag. Det gick inget vidare på jobber idag, och likaså igår. Känner bara hemlängtan, att bara ligga hemma och ta de lugnt. Men sen när man väl är hemma vill man inte vara hemma. Blä!

Igår slutade jag srax efter sex, skyndade mig hem för att byta om för att sedan bege mig iväg till kimpan på avskedsmiddag. Hur trevligt som helst med alla godingar samlade, äntligen! Och i helgen blir de utgång, och jag hoppas att så många av oss som möjligt är med. skulle vara toppen! Dock ska inte mimmi vara med :/

Idag direkt efter jobbet åkte jag, marcus och micke till mormor för att fika och prata lite. Fick även vår förlovningspresent, pengar. Det var en bra present eftersom vi tänkt köpa oss en säng, så pengarna får bidra till de.

Trååååkig kväll. Älsklingen kom en sväng förut så jag fick pussa på han, sen åkte han igen. Så nu ska jag städa lite, vilket behövs. Sen ska jag träna och kolla idol och desperate!


Coheed and Cambria - Devil in jersey city.mp3 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0